Sofie Svanlund

2009-10-08
04:15:22

I finally did it
Ja, nu gjorde jag det. Jag ansökte. Jag fick en liten lyckokick när jag upptäckte distanskurser. Jag har nu ansökt i första hand engelska ett igen. Så jag får den kursen ur vägen, jag var för lat sist, missade sex poäng och tydligen måste man ha alla trettio för att gå vidare. Men eftersom jag gjort det mesta tänkte jag plugga en halvtidkurs samtidigt eftersom jag inte behöver fokusera på en massa tentor på engelskan. Min extrakurser jag ansökt om är all på distans och går som följer:

1 Grafisk design, Kreativt idéskapande - Mittuniversitet, Sundsvall
2 CSS-baserad Webbdesign - Umeå universitet
3 Grafisk design 1 - Högskolan Kristianstad
4 Bostadens Utformning - Linnéunniversitetet, Växjö
Den sista där hoppar lite från temat på de andra men alternativen tog slut. Jag är ju väldigt intresserad av det bara att jag inte tror på en framtid inom ämnet.
Hoppas det blir bra. Kommer jag in på första valet måste jag resa till tre träffar upp norr. Fast det tycker jag mest är spännande. Är endast orolig över pengar.
Bra? Eller?

Kommentarer:
#1: julia

va kul! fast fan vad långt borta.

Jag har oxå kollat på utbildningar och hittat några, dom e oxå långt borta och jag har inte bestämt mig. så kanske söker till nästa höst eller nästa vår. puss på dig

2009-10-09 @ 10:42:48
#2: Thess

jag är inte död!! har bara varit lite sjuk och inte orkat blogga ^^ jag har ju fan bett om msn dejt i hundra år nu! varför svarar du inte?? :)



å vet du vad :P jag har precis målat vardagsrummet :) målande bara i vitt iof men eftersom halva rummet kan jag inte måla själv så blev det fan bra :) målande över tapeten och sen den lilla väggen där dörren är :) så det är ljust och fint nu, så jag ska beställa en ny soffa och lite grejer imorgon och sen ska jag ill ikea nån dag :) äntligen får jag ordning ^^



såå msn dejt snart?? skulle passa bäst på fredag för mig om jag ska sitta uppe sent på kvällen eftersom jag jobbar på dagarna nu ^^



åh juste grattis till att du finally fixat universitet :) hoppas du kommer in :)



<3<3<3

2009-10-12 @ 18:00:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: