Sofie Svanlund

2009-11-18
02:26:47

Orolig Sofie
Igår fick jag jobba ett skift, ytterst bra och välbehövligt. Vi hade en function för kirurger och fick se på powerpoint presentationer som visade bilder på vridna ("torsion")  testiklar och livmodrar och filmer som visar operationer av cystor. Lite annorlunda, något äckligt. Hursomhelst kul att jobba under lite annorlunda omständigheter ibland.
Dock var det inte så kul efter stängning när chefen ville att vi som jobbar på golvet var tvungna att stanna för att ha ett litet samtal...
Tydligen har pengar försvunnit från kassan vid återkommande tillfällen och det var vi som jobbade sist det hände och om ingen kommer fram självmant innan nästa helg, så kommer han ta in polisen.
Gud vad nervig jag blev, att de ska tro att det skulle vara jag. Jag menar. Ingen känner mig särsklit väl eftersom jag är ny, jag tycker inte om chefen, alla vet att jag säkert har ont om pengar eftersom jag knappt haft jobb på sista tiden, jag ska snart lämna landet plus att det är jag som spenderar mest tid bakom baren där kassan är.
Men sen fick jag reda på att det här har pågått i flera månader. Alltså långt innan jag kom in i bilden, så det känns iaf jävligt befriande.
Men jag kan inte låta bli att vara orolig, inte så mycket för att de skulle misstänka mig. Jag är mest orolig för om man får sticka om man är under under utredning. Jag ska ju åka hem nu ju!
Men det bör väl inte vara några problem, förhoppningsvis... eller...?

Kommentar:
#1: thess

åååh du komme rhem snart :D!!!!! <3

å jag är ledsen för att vi inte har lyckats prata på senaste men det gick inte att få tag på dig människa!! men frida försäkrade mig om att du var ok :D yey!!! åh vad jag längtar tills du kommer hem :D känns nästan lite overkligt ^^ tänk vad tiden gått :D

2009-11-18 @ 19:55:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: