Sofie Svanlund

2009-11-22
04:25:04

Denna hetta!
Usch. Kan inte andas. För varmt. Ofattbart varmt. 42 grader i skrivande stund. Jag känner mig helt tömd på energi och svettningar kommer med jämna mellanrum. Tacksam för att det är molnigt. Hade solen legat på nu hade jag säkert svimmat.
Det har varit hett ett tag nu. I helgen när vi gick hem från krogen vid ett på natten höll jag på och svettades trots att jag bara hade en kort kjol och t-shirt, man kan nästan få värmeslag mitt i natten, så hett är det. Och det blir bara varmare och varmare.

Kommentarer:
#1: Thess

ne jag är inte död!! :( orkar bara inte skriva på bloggen och jag jobbar massor nu så jag hinner inte vara inne på datorn :/ ja 10 timmars är ju stört!! och jag längtar så jäääävla mycket!!! du anar inte <3 :) jag har faktiskt inte bestämt något på lördagen men alla tjatar om fest så kanske ^^:P vi får se ^^

och tänk att du går från 42 grader till 5 ^^ haha era stackare ni kommer ju få chock när ni kommer ut i kylan ^^

2009-11-22 @ 22:06:23
#2: <3

Välkommen hem till kalla Sverige Sofie hoppas du längtar^o^



<3333333333

2009-11-27 @ 07:35:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: