Sofie Svanlund

2009-05-16
02:49:06

Räkmackan
Det är typ storm ute idag, men det ser varmt ut i alla fall. Vaknade för ca en timme sen, helt av mig själv klockan halv tio. Wow! Japp, i know, va e så special med det? Jo, det är det att jag har totalt vänt på mitt dygn den senaste tiden sen jag har börjat bete mig som en dagdrivare. Men jag är så efter i skolan sa jag känner att jag satsar på att försöka läsa hemma istället och gå på det jag måste, alla tutorials. Får se hur det går. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag sitta och råläsa kvällen innan för att sedan ändå glida räkmacka genom tentorna. Men ja då, jag ska försöka göra mitt bästa, promise. :)

Kommentar:
#1: Ida

Hej!

På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Kram

2009-05-16 @ 03:03:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: