Sofie Svanlund

2009-05-23
13:18:40

Depp Sofies mysiga ego-lördag.
Jag fryser. Mina händer känns som isbitar. Råkade lyssna på massa depp musik på youtube så jag blev nedstämd. Nu är det knäpptyst för att jag försöker koncentrera mig på den här bajs texten som jag inte förstår ett skit av och har typ 200 sidor to go och sedan måste skriva en jävla analys på typ 2 000 ord på tills måndag.
Det här är tredje gången jag skriver det här inlägget eftersom jag råkar trycka på en mystisk knapp, som verkar radera allt utom sista meningen skriven, om och om igen.
Jag trampade dessutom nyss i hundkiss barfota också. Vilken deprimerande lördag alltså.
För att se det från den ljusa sidan så kan jag ju säga att jag i alla fall missade bajset.

Kommentar:
#1: Thess

tack bönan ! :)

låter som om det inte är så roligt där nere just nu med plugg och bajs ? :P

2009-05-25 @ 11:10:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: