Sofie Svanlund

2009-03-09
12:38:08

Jag vet vad lycka är (tror jag)
Hur vet man när man är lycklig? Jag tror att det är när man känner att även om något dåligt händer så man blir ledsen så känner man ändå att man snart kan bli glad igen, det ligger nära liksom. Man kan se allt från den ljusa sidan (inom rimliga gränser såklart, det finns saker som ingen människa med hjärta klarar sig ur utan att krossa humöret under en lång tid). Så tror jag att det är iaf. Jag är lycklig.
Nerj gud va djup jag blev, va fan kom det där från? Haha!

Kommentarer:
#1: Thess

men ja jag vet !!!!! därför vill jag höra ,mera uppdateringar !! jag vet att ni inte har mycket tid att skriva allt i mejl och här på bloggen så jag tycker ni ska skaffa twitter !!!!!!!



jag saknar dig så myyyyyycket bönan !!!!! <3

2009-03-09 @ 18:13:54
#2: Bessbliss

Underbart! Jag blir glad över att du känner dig lycklig! Fortsätt känna så Aussie-fie. =)

2009-03-10 @ 21:15:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: