Sofie Svanlund

2009-03-22
22:51:22

Blä
Blä, vad jag känner mig ynklig. Som en riktig liten ynk. Tandvärk för den där jävla tanden som aldrig växer klart, solbränd på ryggen efter stranden i lördags. I lördags morse får man självklart urinvägsinfektion också! Och inatt sov jag på något underligt, mystiskt sätt så det lkänns som att ryggen har låst sig. Jag känner mig inte riktigt som en viking idag inte.
Och nu måste jag gå till läkarn och få medicin, jippi!
Men lite kul har jag haft i helgen ändå. Lördagen innebar också att jag fick lite mer bränna där jag inte blev bränd och på kvällen åkte vi till Coogie och drack lite öl.
Där fannbs det en jättekonstig pub. Det var som en klubbgalleria typ. Det var flera våningar med olika sorters barer som man kom till genom att åka rulltrappa! Skitflummigt.
Nu ska jag gå och käka frukost och dricka en liter tranbärsjuice så jag orkar  med plugg idag. Blä.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: