Sofie Svanlund

2009-06-28
09:11:49

På nya upptäcktsfärder.
Den här helgen har vi utforskat. Promenixat hela helgen. Vi bor verkligen i ett fint område har jag märkt.
Kom precis hem igen från att ha haft söndagsmys med picknick i den enorma parken vid vår gata. Det är verkligen fin park, nästan lite väl välskött. Den påminde mig om en golfbana liksom. Förutom att det var hundar överallt och typ fyra eller fem sportfält. Efter som att vi bor typ uppe på ett berg så har vi fantastisk utsikt, på bilden syns utsikten från vår lilla filt. Tyvärr ser det inte så mysigt ut på bilden, för solen skymdes precis av ett moln när jag skulle ta kort...

I fredags var jag på arbetsintervju. Det var fruktansvärt. Det var en frupp intervju!!! Sen skulle vi debattera med varandra och utföra tester. Sjukt! tydligen är detta inte normalt och glad är jag för det. Annars skulle jag fan ge upp med jobbsökandet..

Kommentar:
#1: Thess

mysigt du! helt sjukt vad jag saknar dig!! och frida också men hon kommer ju hem snart :D



tänk att du missar sommaren här :O det är 30 grader varje dag nu :O håller på att smälta bort hihi men superduper skönt :P



Love you <3

2009-06-29 @ 22:06:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: