Sofie Svanlund

2009-07-14
04:06:47

Visum på G, förhoppningsvis
Den här veckan är det bara att kämpa som fan för visumet. Har beställt registerutdrag från Sverige och ska beställa en Australiensk idag. Senare ikväll är det dags att skriva vårt statement om allting som var, nu och framtida planer haha. Och dags att börja samla in vänners statement plus alla andra bevis de ska ha. Tur att jag är svensk så jag inte behöver genomgå de där hälsoundersökningarna med röntgen och grejer, för det  hade blivit dyrt.
Jag är skitorolig för det här men jag försöker intala mig själv att det är ju inte hela världen om det inte går igenom, vi åker ju hem i december så worst case scenario är ju helt enkelt att jag får skaffa turistvisa och inte kunna jobba och det kan vi säkert lösa tillsammans.
Helgen har varit kul i alla fall. Gick ut en stund på lördagen och lördagen kom också med andra trevliga överrraskningar som gjorde helgen än mer trevlig... :)
Nu ska kika på vad jag fått för betyg, jag är inte förväntansfull...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: