Sofie Svanlund

2009-07-11
00:21:57

Uppe i ottan
Imorse vaknade jag klockam sex pa morgonen. Javligt mysko maste jag saga. Bra mysko dock. Jag gillar nar jag far vara morgonpigg, for det ar ju sa sallan jag ar det. Men att inte kunna somna om en lordagmorgon klockan sex nar jag anda gick och la mig relativt sent dagen innan ar ju inte lite ovanligt for mig.
Nu ar klockan atta och jag tankte dricka en kopp kaffe. Balkongdorren star oppen och det luktar lite vintermorgon nar det luftar pa mig.
Man kan faktiskt kanna i luften att det ar vinter nu. Det kanns tydligt liksom, aven om det inte ar sarskilt kallt.
Jag hor inga papegojor den har morgonen, for jag myser till def leppard jag. Haha. Morgonstund har guld i mund. 

Kommentar:
#1: Thess

haha ja du skulle åkt hem du också :D nemen du ska se att det fixar sig för dig där nere! :)du får gå till små ställen där de inte har möjlighet att kolla upp visum och fråga om jobb :) det sa frida att du kunde göra iaf :D men det där med bartender kurs i två timmar det lät ju jättebra :D



men jisses vad vi saknade dig när vi satt på waynes i farsta i förrgår :/ lilla bönan!



<3

2009-07-13 @ 14:33:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: