Sofie Svanlund

2009-07-15
05:49:51

December, where are you?
Hmmm, jag ska inte vara grinig tror jag. Jag är fullt medveten om att jag behöver bli knuffad i rätt riktning ibland, jag är bara trött på gnäll och mest är jag förbannad på hur jävla komplicerat det ska vara att leva i ett annat land ibland.

Nu sitter jag och tänker på hemlandet igen. Har en liten älg på datorn haha. Sitter och lyssnar på musik jag aldrig brukar lyssna på bara för att jag känner för att lyssna på svenska. Det kanske verkar knäppt att jag stannar kvar om jag nu längtar hem så mycket, men jag hade ju saknat ihjäl mig om jag hade åkt hem.
Jag ser fram emot december som fan, guu va mysigt att komma hem så där till jul. Att det är lagom till den långa, kalla vintern spelar inte någon vidare roll, tror att det kommer känns dags för det då. Och hjälp, va skoj det ska bli att visa Sverige och göra lite sightseeing!
Fast december är fortfarande så långt bort, kom kära vintermånad, kom.

Kommentar:
#1: Ciccen

Jasså så du läser min blogg :D Hur e läget med dig? Nice i austrailen?



Kram cicci

2009-07-15 @ 16:45:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: