Sofie Svanlund

2009-01-03
22:05:44

Försvarslös mot vinterbacillerna
Jag tror jag håller på att bli sjuk. Jag sitter här och fryser och har mig. Brrr. Ont i halsen har jag också... Kan ju bara säga att det är ganska olämpligt för baciller att angripa mig för tillfället. Jag har inte tid att vara sjuk! Jag har för mycket att stå i!
Jag blir verkligen sjuk för minsta lilla. Jag kan bli jättesjuk även när jag inte ens känner någon som varit nyligen sjuk. Det räcker typ att jag har stått i en kö eller något där någon har hostat så är det kört. Mitt immunförsvar har nog dött. Men nu när jag inte röker längre kommer det väl ändå börja vakna till liv igen. Sakta men säkert.
Och det är ju bra...

Kommentar:
#1: Thess

stackare :(

bilder från nyår finns på facebook så bli vän med john :) annars kan du ju komma hit imorgon (måndag) och titta :D

2009-01-05 @ 02:04:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: