Sofie Svanlund

2009-01-25
20:59:45

Lite tid för mycket att göra
Ahh, imorgon är det löning. Woho! Eller blä, jag vet inte. Sjukt mycket att ta tag i blir det i alla fall. Lista med saker jag vet nu som ska göras imorgon:

1    Ta foto för internationellt körkort.
2    Skaffa internatinellt körkort på KAK.
3    Prata med banken om hur vi hanterar pengarna på mest förmånligt sätt utomlands.
4    Fylla i bekräftelse för Balaclava appartements.
5    Betala terminsavgiften för Balaclava.
6    Skicka boendeconfirmation till skolan.
7    Betala räkningar och skulder.
8    Köpa hårfärg.
9    Klippa mig.
10  Möjligtvis införskaffa nya jeans.
11  Storstäda
12  Packa det som går
13  Lämna in alla skor til skomakaren

...Förmodligen ska mycket mer göras men kommer inte på vad just nu. Måste göra allt imorgon nästan för då e jag ledig. Får gå upp tidigt helt enkelt. Mycket tidigt. Blä. Men det kommer kännas jävligt skönt när allt är klart.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: