Sofie Svanlund

2009-01-15
10:09:57

Fritid = Obefintlig
Idag är jag ledig från jobbet. Otroligt skönt kan jag säga. Men eftersom att jag sen jobbar  (till 21:15 nästan varje dag)ändå fram till den 28:e, ( med undantag för söndagen innan omtentan då jag måste hinna plugga...) så har jag massor att göra ändå. Måste hinna stortvätta, storstäda, kolla mejlen, skicka studieförsäkran till CSN, försäkringsuppgifter till Macquarie, skriva en packningslista, överföra massa musik från datorn till alla mina USB-minnen så jag har musik där nere, kanske bränna några skivor också? Lämna in alla sommarskor jag vill ha med mig till skomakaren ( det är några stycken...), hämta kläder och prylar jag haft hos kompisar, lämna kompisars kläder och prylar de har haft hos mig ... Oj, oj,oj, allt gör jag nog inte idag, det är garanterat mycket jag inte kommer på just nu också... Jag känner mig själv, jag tar alltid allting i sista minuten. Varför lär jag mig aldrig? Det är ett mysterium.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: