Sofie Svanlund

2009-01-30
09:20:31

5 dagar
Ojojoj, om fem dagar säger jag hejdå till Sverige för att förflytta mig till varmare breddgrader. Nu vet jag inte vad jag känner inför det igen. Men jag börjar återfå litte pirr trots allt. Kändes lite verkligare igår när Emma kom hem till mig och hjälpte mig lite med packningen. Med hjälp menar jag att hon fick stoppa mig när jag gick för långt haha. Tess småhjälpte mig lite på morgonen också innan vi åkte till biltvätten med bilarna. Nu är lilla skitbilen relativt ren. Kände att jag var tvungen för att den fortfarande skulle existera när jag återvänder. Den har nämligen börjat rosta något under min ägo... Det var lite svårt att bestämma vad jag behövde för tvätt då. Jag valde guld, för då blir den ren under också och hur rostig den kan vara där vill jag inte ens fundera över. Mer pengar än så lägger jag inte på den där lilla skitbilen, den kan ju inte bli snygg i alla fall men nu ser den i alla fall inte lika mycket ut som ett pundaråk som den gjorde innan när den typ var brun.

Kommentarer:
#1: Bessbliss

2009-01-30 @ 23:24:48
#2: Bessbliss

Haha, jag tänker fortfarande på den som röd. Varför vet jag inte.

2009-01-30 @ 23:25:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: