Sofie Svanlund

2009-02-03
18:48:40

Last night in Sweden
Jojo. Imorgon smäller det. Fick värsta klumpen i magen när jag kollade på Arlandas avgångar inom den närmsta 24 timmarna och vår flight stod med. Ihh! Ihh! IIIhhhhhh! Så tänkte jag. Sen blev jag helt stressapatisk och fick ingenting gjort men nu känns det i alla fall som att allt börjar bli klart. Så detta blir antagligen mitt sista inlägg skrivet från Sverige för ett bra tag framöver. Såå... ja... Hejdå alla! Är väl typ vad jag kan säga nu ;)

Kommentarer:
#1: Bessbliss

Ooo vad spännande :D

Du får blogga från flygplatsen och kanske skriva ner dina tankar du får på planet. Och om ni fullföljer era planer på att bli svinpackade under resan måste du dokumentera det. Gud vad spännande!

2009-02-03 @ 23:56:00
#2: Thess

haha du får sen ;P och bara två.. du och frida får dela på sverigearmbandet ^^

2009-02-04 @ 10:35:10
#3: Michelle

Åh va kul. hoppas du bloggar mycket nu! :D

själv ska jag till australien nästa år

2009-02-08 @ 17:21:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: