Sofie Svanlund

2009-02-23
00:19:08

Härliga, underbara sommar!
Åh, det är så underbart här. Det är sommar! Jag steks! Jag vet att det snöar i Stockholm. HAHAHA! Förlåt, kunde inte hålla mig. :P Igår var vi på movie extra tropfest i Sydney Domain. Världens största kortfilmsfestival. Det var så mysigt, alla satt på picnicfiltar i solen med kylväskor och solglasögon och tittade på mysiga filmer enorma tv-dukar. Då kändes det verkligen att det var sommar. Att gå till ett öltält för ett glas sänkte ju inte den upplevelsen direkt... :)
Men vi gick innan det blev kväll då festivalen officiellt börjar för jag skulle hem o prata med hela familjen så jag kunde se dem. Det var jättekul att se dem. Men jag har ändå inte jättestor hemlängtan, det är så härligt här att det känns redan värt att ha studielån upp över öronen för bara en termin. Tänk hur otroligt värt jag kommer känna att det var innan jag åker hem då!
Nu ska jag på min första föreläsning, ha så kul i snön!

Kommentar:
#1: Thess

åh vad jag saknar er :'(



men hallå snöstorm är ju mysigt det också ju ;P



ska börja logga in på skype hela tiden så ni kan ringa när ni har tid :D jag gör ju ändå inget på dagarna :/



LOVE YOU!!!

2009-02-23 @ 01:29:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: