Sofie Svanlund

2009-08-26
08:29:22

Tant Sofie
Jag har börjat bli väldigt dålig på att skriva här i lilla bloggen har jag upptäckt. Men mitt liv är ju så otroligt tråkigt nuförtiden så jag har ju ingenitng att skriva om!
Har det hänt något sedan mitt senaste inlägg? Jag måste tänka en stund...
Nej.
Eller, jag har börjat dricka svart kaffe nu. Om det kan kallas en händelse. Det är väl inte vidare interresant för er men för mig är det ett mål jag nu nått. Jag har ju alltid velat dricka svart kaffe. Och uppskatta det. Jag har gjort det förut fast då har jag alltid önskat att jag hade lite mjölk att plutta i.
Men nu är det ändring på det. Sedan i måndags, möjligtvis söndags, så dricker jag nu svart kaffe.
Vad vuxen jag känner mig.
Jag har precis hämtat en kopp här. Funderar på att kombinera den med något av mina korsord jag inte löst än.
Kanske ska jag sticka en halsduk också? Haha!
Det ligger lite allvar i det stickningsskämtet faktiskt. Tanken har slagit mig.


Kommentarer:
#1: Thess

naaw.. men photoshopandet då?? :)



åh vad jag kängtar tills ni kommer till svealand!! härliga underbara svealand! tänk vad mycket kul vi ska ha :) :P

2009-08-26 @ 15:14:52
#2: Thess

haha jo till samtal ja ;P

som jag haft en gång med frida hahahaha :P



ja kom heeeeeem!! :'(

2009-08-28 @ 01:34:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: