Sofie Svanlund

2009-08-18
03:06:49

Snus brist
Snuset kom inte idag. Fan! Den här gången har det tagit sjukt lång tid att levereras. Brukar ta ca sju-åtta arbetsdagar men nu har jag väntat i över två veckor.
Jag misstänker att Ben ljög lite om när han hade skickat beställningen... hmmm...
Kanske man ska sluta? Jag har ju inte snusat på ett bra tag nu och det känns inte så fasligt längre. Värst är det när man är mätt eller dricker öl. Öl och snus är liksom själsfränder på något sätt. Funkar också skitbra tillsammans med kaffe.
Fast jag vill inte sluta riktigt. Det är ju så kul att vara lite konstig här och alla blir ju så otroligt fascinerade.
-OoO, får jag pröva???
-Vad är det för något???
-Ska man tugga på den???
-Ser jag ut som en hamster???
-Hjälp, jag blir ju alldeles snurrig!!!
Haha, alltid lika kul!
Nej, gud vad nikotinsugen jag blev nu!
Imorgon kommer det nog. Det bör göra det. Det ska komma imorgon!

Kommentar:
#1: Thess

SLUUUTA!!

2009-08-18 @ 15:38:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: