Sofie Svanlund

2009-08-05
08:14:16

Och så börjas det på nytt
Fick nyss ett samtal från ett företag jag hade ansökt till. Jag ska få komma på intervju imorgon bitti i Bondi Junction. Pirrigt. Hoppas fan att det inte är som den förra intervjun jag var på, då skiter jag i det, även om jag måste klampa ut mitt i allt. Jag ställer inte upp på det igen helt enkelt.
Jag har liksom ett obehaglig magkänsla att det kan vara på det viset. Fast jag är inte säker.
Har faktiskt ingen aning om vad det är jag sökt till. Fick lite info av tjejen som ringde mig men jag fattar fortfarande ingenting. Jag tror att det handlar om att sälja saker.
Helst vill jag ha ett av jobben jag ansökte till igår. Det verkade liksom passa mig som en handske. Men om jag nu skulle få ett jobb imorgon, vilket jag tvivlar på, så kan jag ju alltid tacka nej om jag av ren tur skulle få det jag faktiskt vill ha.
Usch vad jag är nervös nu. Mage mår illa.

Kommentar:
#1: Anonym

hoppas det går bra :D lycka till!! eller aa du har ju förståss redan varit där ^^

hur gick det? ;P



men du borde ju kunna gå in i butiker och så och fråga om jobb! tror det kan vara myyycket lättare att få så.. och då är det ju ett lite roligare lätt jobb :D

2009-08-05 @ 10:35:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: