Sofie Svanlund

2009-08-20
11:43:27

Nya intressen
Jag skaffade mig photshop igår :) Så jag har lekt med det mest hela dagen. Jag har kommit fram till att jag är relativt duktig. Fast är bara bra med stämpel- och penselverktyget så jag ska nog införskaffa mig lite litteratur om det så jag kan bli skitbra på hela grejen.
Typiskt att jag inte kommer ihåg vad jag gjorde i gymnasiet. Hade ju en kurs där i photoshop men den kunskapen har försvunnit spårlöst.
Jag ska införskaffa mig information om Dreamweaver också, så jag kan börja bli duktig på ett annat nytt intresse. Webdesign.
Har börjat lite försikigt med html men det blev snabbt lite långrandigt så nu ska jag gå på de riktiga grejorna! :)
Kom fram till att det skulle nog vara något jag vill läsa i vår också. Men självklart så finns det ju ingen grundutbildning inom det på universitetsnivå i Stockholm.
Hittade en i Halmstad. Vad fan gör man i Halmstad? Nej, usch. Nu vill jag vara hemma när jag har varit borta så länge.
Det får bli en hobby så länge medan jag har så mycket tid över här.
När jag gått och blivit grym på det kommer det märkas. Då ska den här fula bloggen få ett rejält ansiktslyft!

Kommentar:
#1: Thess

haha bra där sofie :D och när du blir grym kan du sälja lite designer också :D bra att tjäna några extra hundralappar i månaden på det ;P

2009-08-21 @ 01:01:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: