Sofie Svanlund

2009-08-17
07:04:02

Myssöndag och måndagstråk
Igår gick vi på upptäcktsfärd till ett resarvat nära där vi bor. Balls Head Reserve var namnet, tro det eller ej. Undrar varför? Udden var ju iofs kanske formad lite som en... Haha! Mysigt var det iaf och vi hittade den bästa picknickplatsen ever. Fanns en stor klippa som liksom stack ut över hamnen. Självklart skulle det komma någon och fiska då. Fast det var inte särskilt störande trots allt.
Sen tog vi hamnpromenaden hem och hittade världens mysigaste park vid vattnet på vägen. Då bestämde jag att vi borde gå tillbaka dit på lördag med några kalla öl och lite kompisar. Skulle vara härligt. Fast bara lite dricka. 
Fan, jag har ju blivit så trött på drickande. Kanske har gått och blivit tråkig men jag har verkligen inte lust nuförtiden. Ibland är det ju kul men det är ju så trist när den nästkommande dagen försvinner i bakfyllan. Finns ju så många bättre sätt att spendera den dagen på.
Nu är det måndag eftermiddag och jag är dagdrivare igen. Har fått en liten "att göra" lista så jag ska väl kika på vad jag kan göra för vettigt med min lediga tid.
Helst vill jag dricka en enorm chailatte på Wayne´s i Farsta centrum med mina kära vänner som jag saknar så hemskt mycket, men det skulle ju bli lite omständigt...


Kommentarer:
#1: Thess

ja det vill vi med ju!! :'(

<3

2009-08-17 @ 21:27:47
#2: Thess

haha ja !! du får nog agera modell också på skolan :P

2009-08-18 @ 00:23:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: