Sofie Svanlund

2009-08-29
03:17:19

Lite gnäll
Goder morgon. Idag är det lördag. Vi ska gå till parken och dricka lita vin med paret vi bor med, de åker nämligen tillbaka till Polen nästa vecka. Killen kommer tillbaka om ett tag men inte tjejen. Hon gillar inte Australien.
Det är bra, då är jag inte den enda som klagar.
Jag vill inte klaga för mycket eftersom jag är ju faktiskt i ett annat land och det får jag ju acceptera. Men det är ju så mycket som stör mig.
Jag gillar inte att kollektivtrafiken är så sugig.
Jag gillar inte att jag måste åka till IKEA för att få tag på lite sketna köttbullar.
Jag gillar inte att det enda jag kan laga med det jag hittar i affären är spagetthi med köttfärs eller tonfisksås.
Jag gillar inte att jag ibland inte får upp badrumsdörren efter jag tvättat händerna för att den jävla dörrknoppen är så trög och glatt. Har någon hört talas om dörrhandtag?
Jag gillar inte att om jag spiller något på golvet så är det där för alltid om man inte går och köper någon specialrengöring eller något. Varför, varför, varför!? Tyckte någon att heltäckningsmattor precis ÖVERALLT var en brilliant idé?
Fy Sofie! Oj, vad gnällig jag blev. Kan ju säga att det finns mycket bra saker också.
Jag kommer bara inte på något just nu.

Kommentar:
#1: Thess

hahahaha men seriöst man undrar ju vad de tänker med :P

2009-08-29 @ 20:46:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: