Sofie Svanlund

2009-08-08
10:21:44

Första inköpet på lääänge
Idag har jag vart med Angelica i city och shoppat. Det var skoj. Har ju inte shoppat något på så länge så jag knappt minns hur kul det är. Behövde svarta jeans så jag kan gå till jobbet och kanske ha en chans att få lite pengar. Typiskt att man bara får pengar om man sålt något. Vem vet om jag någonsin får något? Så jävla sugit så det finns inte. Men, ja ska försöka iaf, samtidigt som jag kommer fortsätta försöka få ett timbetalt jobb.
Ikväll vill jag gå och mysa och kanske se en film eller nåt, det vill inte Bajs. Typiskt. Jag kommer ju inte vara hemma förrän nio från och med måndag. Aldrig får man ha myskväll.

Kommentar:
#1: Frida

GRATTIS till jobbet! Vad dåligt att man måste sälja för lön, men se det som en push att vara social och service inriktad så kommer du utvecklas personlighetsmässigt också :P BajsBen att inte offra sig. (Skönt att jobbet inte var i Kings Cross, blev lite orolig..)Puuuuuuuss på rej, hälsa angelica och lisa :)

2009-08-08 @ 19:28:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: