Sofie Svanlund

2009-08-06
12:33:45

Anställd!
Ja, jobbintervjun gick alltså bra. Tack vare min fantastiska personlighet... :P
Intervjun var nästan som den förra, den var en gruppintervju. Fast det kändes liksom bättre den här gången, så jag stannade kvar. Och tur var väl det, annars skulle ju inte jag gå och tjäna pengar imorgon ju.
Det var faktiskt rätt trevligt. Jag var sjukt social och föreslog att vi alla i gruppen skulle gå och fika tillsammans på första rasten. Sen hade vi lunch tillsammans i gallerian och i slutet åkte vi hemåt tillsammans. Två av killarna var jättetrevliga och jag misstänker att de säkert också fått plats.
Ska bli spännande imorgon att få se om det bara är jag eller om någon av dem fick också. Jag hoppas det, skulle kännas trevligare att starta tillsammans med ett bekant ansikte även om vi inte känner varandra.
Så imorgon är min första dag. Då ska jag till kontoret i Bondi och få lära mig om vilka produkter jag ska sälja. Känns rätt skönt faktiskt att tänka att jag ska upp och jobba imorgon. Jag har saknat det faktiskt.

Kommentarer:
#1: monica

Hej Sofie! Fick din adress från Sandra. Kul att du fått jobb! Trivs du? Torö Kramar Monica

2009-08-06 @ 16:40:18
#2: Thess

å vad roligt :D grattis :D.. du går väl upp typ nu och ska göra dig iordning så LYCKA TILL :)

2009-08-06 @ 23:00:58
#3: Sandra

Guuud va kul Sofie!!!!

Kram Sandra

Grattis Grattis<33333

2009-08-08 @ 00:43:48
#4: Sofie

Tack så mkt! Tyvärr e de ju baserat på commision så får jag hoppas att jag lyckas övertala någon... Jo, jag trivs, känns mkt bättre här nu när jag känner att jag har nåt att göra iaf. :)

2009-08-08 @ 03:04:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: