Sofie Svanlund

2009-04-09
04:11:32

Ödemarken, here I come!
Om bara ett par timmar åker jag iväg på roadtrip ut i outbacken. Åh, så spännande. :) Har redan massa idéer om vad vi ska hitta på. Ska mot Broken Hill som ligger typ på gränsen mellan New south wales och South Australia. Tar ca femton timmar att köra om man kör non-stop. Perfekt! Jag hoppas att det är sådär "outbackigt" som jag har tänkt mig. Att det liksom är omöjligt att förstå vad folk säger för att dialekten är så stark. Och äntligen lär jag väl få se vilda kängurusar och andra mystiska varelser. Oj, va skoj det ska bli.
Och när jag kommer hem så är lilla Kex här! Vilket lov det blir! :)

Kommentarer:
#1: Carro

Hej sötnos :) Va gärna med och tävla i min blogg :)



puss

2009-04-09 @ 10:44:29
#2: thess

hahaha sant sant ^^ gud mitt hår är så himla mörkt, ser ut som värsta rockern med min skinnjacka på ^^

2009-04-09 @ 12:22:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: