Sofie Svanlund

2009-04-30
05:50:16

CP Försäkring!

Nu är det så att vårdcentralerna här inte samarbetar med mitt försäkringsbolag. Så när jag blev sjuk sist så var jag tvungen att pynta nästan 80 dollar fast jag inte har mycket pengar alls. Och nu får jag en fucking jävla räkning hemskickad för labbprovet som de inte ens använde! Jag är liksom frisk igen nu! Fan, jag blir så jävla irriterad! Vet inte hur jag ska göra nu alltså.
Alla som funderar på att plugga utomlands; csn försäkringen suger. Skaffa OSCH istället. Eller det landets försäkring om möjlighet finns. Skitbajs!

Det är ju inte första gången jag behövt göra det heller, men då var de schyssta och skippade proverna iaf.


Kommentar:
#1: Thess

nemen lille bönan då :(

2009-04-30 @ 11:11:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: